Oldalak

2012. december 29., szombat

piros - hópelyhes


 Frohe Weihnachten!
ahogy áll a bögrén is :)




Ez a manikür az 'ADENcosmetics Magyarország' facebook-os oldalán meghírdetett bögrés versenyre készült, ami már természetesnek mondhatóan like-gyűjtős "verseny" volt.



Neveztem, de elhatároztam, hogy nem égetem magam, nem fogok senkit megkérni, hogy szavazzanak rám.
Így tehát tényleg nem kértem meg senkit, még a családomat se.


 Szóval kemény 3! szavazat gyűlt össze, ami egy széééép, nagy SEMMIHEZ volt elegendő. :D




Na mind1, nem is tudom mire számítottam, valami csodára XD



A kerítésen kívül:
Az essence LEGEND OF THE SKY kollekciójának 5-ös lakkja, a take my red away szolgált alapul.
Majd - hogy legyen benne ADEN is :D - az ADEN fehér díszítő lakkommal felvittem a hópelyheket.
Végül megint egy essence lakkot használtam, a crazy good times-ot *-*, amivel a hópelyhek csillogósak lettek :)




Bocsi a sok képért!










Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése