Oldalak

2013. június 27., csütörtök

Tizennyolcadik körmös módra


Természetesen a 18. születésnapomon a körmösnél körmösebb ajándékok se maradhattak ki ;)
Kaptam összességében egy álom kupacot, amivel már végre tényleg telítődhetnék és abbahagyhatnám a folyamatos bővítést :D :'D *-*


 Két ADEN-os díszítő lakk, amik brutálisak *-* Az ezüst a feketét is teljesen befedi :O a csillámporos pedig meseszép, és az is elég jól fed :)
Egy új márkájú lakkom is lett, a Gabrini neon színű, elméletiekben multivitamint tartalmazó lakkja, ami már messziről is úgy világít, hogy majdnem sírtam a gyönyörtől *-* :D
Az új márka mellék jött még a jóbevállt bandabővítés, a Lora A085 rózsaszín, ilyen darált csillámporokat tartalmazó lakkja, amit nem tudom, hogy én meséltem-e be magamnak, de mások is csak bizonytalankásan megerősítettek, hogy valóban nem büdös lakk szaga van, hanem valami kellemeskés :) Szóval rejtély
Lorának jött még a 97-es számű, neon pink, amivel egymás után két körmöt is alkottunk (most kerül lemosásra a bejegyzés után a 2. ). Sokkal intenzívebb, mint az eddigi pinkjeim, de a másik neon nyomába nem ér. De jó ez, jó ez ;)
Orsi és Brigi is növelte a tökeletességet, 3 féle port kaptam tőlük, mind a 3 olyan színben, amiben én magam is választottam volna :D Rózsaszín, alap, nem kell tovább ragoznom ;) Ezüst, amire nagy szükségem volt, ugyanis fogalmam sincs hova lett az ezüst porom :S Na meg egy ilyen lilás, ami a titkos harmadik lett volna számomra is :D (Meg amikor üzletben néztem, rózsaszín mellé azt akartam volna)
Hiányom volt még a kövekkel kapcsolatban, amit anya körmös bnője pótlott számomra, (akitől a díszítő lakkokat is kaptam). Egy ezüst és egy rózsaszín köves tégelyt :)
Szóval imádom, szerelem van :D

Az ajándékok java része :)

 Lufis kívánságok nem publikus eresztése :D
 Kicsiny tortácskám :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése