Oldalak

2013. július 30., kedd

Pálmafás tengerpart



Az őszintét megvalva ettől el voltam ájulva <3
Eddigi egyik legjobb alkotásom szerintem (bár a pálmafákra megkaptam, hogy mert ő mennyivel jobb pálmafákat csinált -előző bejegyzés- )
És most először úgy éreztem, jobb lett, mint az eredeti alkotás, amit mintának vettem :D 

Elsőnek körülbelül a körmöm 2/5-ét befestettem neon pinkre a Gabrini lakkommal, majd a többi üresen maradt felületet az essence class of 2013 kék lakkjával (mivel jelenleg más kék lakkom nincs itt).
Ezután fogtam egy rózsaszín lakkot, aminek arany beütése van. Ez a Maybelline espress finish diamonds lakkja lett, ami még olaszból érkezett hozzánk, több évvel ezelőtt. Szóval fogtam a lakkot és a rózsaszín rész aljára szivacsos teknivál átmenetként felkerült.
A kék részre pedig egy ezüst AVON lakkal mentem fel ugyan így.

Ezután feketével következett a sziveg és a pálmafa. Igen, végül is a pálmafák lehettek volna szebben kidolgozva, de ezekkel az átmenetekkel olyan gyönyörűséges lett, hogy nem lehet neki ellenállni <3






5 megjegyzés: